Autoschade..
Bij schade aan je auto heb je wel wat anders aan je hoofd dan op zoek gaan naar informatie over vragen die je hebt! Je wilt graag zo snel mogelijk je eigen auto weer terug in zijn normale staat en dat snappen wij bij Autoschade Roos maar al te goed.
Hoe gaan wij te werk?
Autoschade oplopen is echt vervelend. Autoschade ontstaat plotseling en kun je mogelijk erg geschrokken van zijn. In de volgende 4 stappen leggen wij kort aan je uit wat je moet doen als je schade hebt opgelopen aan je auto.
Stap 1: meld de schade aan je auto bij je verzekeraar
Voordat je de schade aan je auto bij onze schadeherstel garage meldt, vragen wij je de schade te melden bij je eigen verzekeringsmaatschappij of tussenpersoon. Verdere administratieve handelingen nemen wij compleet voor je uit handen.
Stap 2: meld de schade bij Autoschade herstel Roos
Telefonisch
Telefonisch kunnen wij een idee krijgen van je schade. Om helemaal zeker te zijn maken we een afspraak.
Tijdens deze afspraak wordt de schade aan je voertuig vastgesteld. Wij willen je vragen om de volgende documenten mee te nemen:
- Rijbewijs
- Kentekenbewijs
- Groene Kaart
Na ons gesprek zal een schaderapport opgesteld worden en kunnen we je meer vertellen over hoe lang de reparatie gaat duren, of er onderdelen besteld moeten worden en welke kosten aan de reparatie verbonden zijn.
Na jouw toestemming hierop gaan we over op het voertuig daadwerkelijk te repareren. We maken dan een afspraak wanneer je je voertuig achterlaat voor reparatie. Ook regelen we alles voor je met jouw verzekeringsmaatschappij, wel zo makkelijk! Ook helpen wij je met andere vragen en met het invullen van het schadeformulier.
Stap 3: herstel van uw auto
Voor de afspraak lever je je voertuig af bij onze vestiging en wordt je op de hoogte gebracht van de herstelreparaties die worden verricht. Ook krijgt je vanzelfsprekend bericht over het tijdstip waarop je voertuig kan worden opgehaald. Meer weten over welke stappen wij tijdens een autoschade reparatie doorlopen? Lees hier verder.
100% ontzorgd
Tijdens het gehele proces wordt je volledig ontzorgd. Zo kunt je uitgaan van gratis vervangend vervoer of een haal- en brengservice. Ook de administratieve afhandeling met je verzekeringsmaatschappij regelen we voor je.
Stap 4: oplevering van je auto
Op het afgesproken moment kun je je voertuig op ophalen bij onze autogarage. Deze afspraak wordt gemaakt voordat de herstelwerkzaamheden zijn verricht. Als je voertuig niet op het afgesproken moment kan worden opgeleverd, wordt je hier tijdig van op de hoogte gesteld.
Onze reviews
✓ Altijd vóóraf een duidelijke prijsopgave
✓ 7 Jaar garantie op je schadeherstel
✓ Geniet van service 9.2/10 klantentevredenheid
7 jaar garantie & FOCWA
Je voertuig wordt grondig gereinigd, gewassen en als nieuw opgeleverd. Ook krijgt je van ons een nieuw schadeformulier en een FOCWA-Garantiebewijs. Dit bewijs geeft aan dat je maar liefst 7 jaar garantie krijgt op de uitgevoerde werkzaamheden door ons.
Schades voor eigen rekening
Gevolgen voor je premiekorting: Op het moment dat je te maken krijgt met autoschade, lijkt het een logische keuze om je verzekering in te schakelen. Toch is dat zeker in het geval van kleine of cosmetische schades niet altijd even voordelig met het oog op je schadevrije jaren. Afhankelijk van de grootte van de claim, kan dit gevolgen hebben voor je premiekorting.
We denken graag met je mee en zullen alternatieve reparaties met je bespreken die het meeste voordeel opleveren. Zo kunnen we bijvoorbeeld gebruikte onderdelen voor je reparatie gebruiken of van een andere leverancier. Maar altijd in overleg!
Contact met onze klantenservice
Wij helpen je graag verder. Plan je schadereparatie door contact met ons opnemen via 072-5622210 of een mail sturen naar info@autoschaderoosl.nl
✓ Altijd vóóraf een duidelijke prijsopgave
✓ 7 Jaar garantie op je schadeherstel
✓ Geniet van service 9.2/10 klantentevredenheid